شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

شرکت تولیدی جهان بایگان، همگام با نوروز 99، 23 ساله شد

شرکت تولیدی جهان بایگان، همگام با نوروز 99، 23 ساله شد

همراهان عزیز و همیشگی جهان بایگان، در این روزهای سبز که بوی خوش بهار به مشام میرسد، شادانیم که همگام با نوروز 99، جهان بایگان 23 ساله شد. حتی بیماری منحوس کرونا (COVID-19) نتوانست ما را از هم دور کند.

جهان بایگان عمری به درازای 23 سال فعالیت

خوشحالیم که هر سال روزهای بهاری علاوه بر خبر سال جدید و امیدهای نو، به ما این نوید را میدهد که یکسال دیگر بر تجربیات شرکت بزرگ جهان بایگان افزون شده است.

آری شرکت جهان بایگان یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین تولید کننده های بایگانی ریلی و قفسه های فلزی و اداری امسال جشن 23 سالگی خود را گرفت.

این شرکت که حاصل 23 سال تلاش و ممارست صنعت گران و مهندسان و پسران و دختران شما عزیزان میباشد در 25امین روز از اسفند ماه 1375 به مدیریت جناب آقای مهندس محمد تقوی منفرد (مدیریت عامل شرکت جهان بایگان) چشم به جهان گشود.

قدمت یعنی تضمین خدمات پس از فروش

هدف اصلی این مجموعه در تمام طول عمر خود ارائه محصولاتی سرمایه ای و با دوام بوده است.

 

سعی نموده ایم در مقاله ای با عنوان مقایسه کیفیت تولید شرکت های تولید کننده بایگانی ریلی برخی از این تفاوتها را اشاره کنیم اما میدانیم که در این روزگار سخت علاوه بر کیفیت قیمت نهایی نیز برای تمام شما عزیزان نیز حائز اهمیت استو همه آنرا درک میکنیم 

در پایان باید به نمایندگی از مدیریت محترم شرکت جهان بایگان جناب آقای مهندس تقوی منفرد، دست تک تک همراهان این مجموعه را به گرمی بفشاریم و مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نمائیم. همچنین تمنا داریم که چون همیشه درکنار ما در این روزهای صعب و دهشتناک باشند.

ما قطعاً میتوانیم به یاری یکدیگر سایه منحوس ویروس کرونای جدید را از سرمان برداریم و بار دیگر یکدیگر را به گرمی به آغوش کشیم.

به امید آن روز که زیاد دور هم نخواهد بود … 

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهری ( بیمه تامین اجتماعی)
4 سال قبل

سلام.
سال نو مبارک.