شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

ساخت صفحه جدید تقسیم بندی ارگانی پروژه های انجام شده

ساخت صفحه جدید تقسیم بندی ارگانی پروژه های انجام شده

شرکت تولیدی جهان بایگان در نظر دارد تا با ساخت صفحه جدید تقسیم بندی ارگانی پروژه های انجام شده و ساخت صفحات متعدد درباره سیستم مدرن بایگانی ریلی اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد، تا در کمترین زمان به بیشترین اطلاعات درمورد این سیستم دست یابند.

صفحه تقسیم بندی ارگانی پروژه های انجام شده جدید ترین و آخرین صفحه ای است که در وبسایت شرکت جهان بایگان منتشر شده است و در آن به دسته بندی پروژه های انجام شده شرکت جهان بایگان بر اساس ارگان های محل اجرا پرداخته شده است. این صفحه در زیر منوی صفحه پروژه ها (رزومه) قرار گرفته است.

این صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در آن پروژه ها بر اساس محل اجرا دسته بندی شده و شما مشتریان محترم می توانید تنها با یک کلیک بر روی ارگان مورد نظر، از پروژه های انجام شده برای آن مجموعه در سراسر کشور عزیزمان ایران مطلع شوید.در حال حاضر سه بخش مختلف در رزومه ها وجود دارد که نیاز شما مشتریان عزیز را کاملا برطرف میکند.در این بخش رزومه ها بر ارساس استان محل اجرا (تقسیم بندی استانی)، ارگان محل اجرا (تقسیم بندی ارگانی) و پروژه های منتخب انجام شده دسته بندی شده است.

لازم به ذکر است که این صفحه همواره در حال بروز رسانی می باشد و تیم تولید محتوای شرکت جهان بایگان سعی بر این دارند تا با تکمیل تر کردن این صفحه، دسترسی شما مشتریان عزیز را به پروژه های انجام شده سریع تر و آسان تر کنند.

با ما همراه باشید.

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

2 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد موسوی
1 سال قبل

خیلی ممنون از شما
یکی از بهترین اقداماتتون همین کار بوده
واقعا دسترسی خیلی راحت شده