شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

بایگانی ریلی در تهران

بایگانی ریلی در تهران

از نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکت جهان بایگان در استان تهران اطلاع دارید؟

آیا می دانید سرعت روند طراحی و تولید سیستم خریداری شده در تهران از سایر استان ها بیشتر است؟

با ما باشید …

در ادامه مقاله قبلی و پرداخت اختصاصی به استان ها و شرح پروژه های انجام شده در هر استان، امروز به شرح مختصری از پروژه های نصب شده بایگانی ریلی تهران می پردازیم.

بایگانی ریلی تهران
بایگانی ریلی تهران

بایگانی ریلی تهران :

1.بایگانی ریلی شرکت آریا جنوب ایرانیان

از پروژه های بایگانی ریلی در تهران، بایگانی ریلی شرکت آریا جنوب ایرانیان انجام شده توسط شرکت جهان بایگان می باشد. این پروژه یک پروژه بزرگ متشکل از ۱۲ بلوک متحرک ۴ متری به همراه بلوک ثابت و درب و قفل، ۱۲بلوک متحرک ۲ متری به همراه بلوک ثابت و درب و قفل و ۶ بلوک متحرک ۲ متری به همراه بلوک ثابت و درب و قفل می باشد که ظرفیتی بالغ بر ۱۱۰۰۰ عدد زونکن دارد. این سیستم برای بایگانی زونکن طراحی شده است.

اطلاعات بیشتر درباره : پروژه بایگانی ریلی شرکت آریا جنوب ایران

 

 

2.بایگانی ریلی شرکت اکتوورکو _ فاز اول

پروژه بایگانی ریلی شرکت اکتوورکو در دو فاز و در حجم قابل توجهی توسط شرکت جهان بایگان طراحی تولید و نصب شده است که یکی از نمونه های سیستم بایگانی ریلی در تهران می باشد. پلان اختصاصی طراحی شده توسط شرکت جهان بایگان در بخش تصاویر این پست برای شما مشتریان محترم به اشتراک گذاشته شده است. این نقشه دارای یک سکشن افقی از اتاق(به طوری که اتاق از نمای بالا دیده میشود) می باشد که نشان دهنده طول و عرض محیط و همچنین نحوه چیدمان سیستم در اتاق می باشد. سکشن دوم و سوم این پلان…

اطلاعات بیشتر درباره : بایگانی ریلی شرکت اکتوورکو _ فاز اول

 

3.فایل ریلی شرکت اکتوورکو _ فاز دوم

فایل ریلی شرکت اکتوورکو  در دو فاز و در حجم قابل توجهی توسط شرکت جهان بایگان طراحی تولید و نصب شده است. پلان سیستم فایل ریلی این پروژه متشکل از ۱۶ بلوک متحرک به ابعاد ۲۴۰*۶۲*۳۰۰ در ۶ طبقه، ۱ بلوک ثابت به ابعاد ۲۴۰*۶۲*۳۰۰ به همراه درب و قفل مرکزی برای بایگانی زونکن به ضخامت ۷/۵ سانتی متر می باشد. این پروژه ای ظرفیتی بالغ بر ۷/۵۱۰ عدد زونکن دارد که ظرفیت قابل توجهی می باشد.

اطلاعات بیشتر درباره : فایل ریلی شرکت اکتوورکو _ فاز دوم

 

 

4.بایگانی مکانیزه ریلی مرکز امور نمایشی صدا و سیما

بایگانی مکانیزه ریلی مرکز امور نمایشی صداو سیما که در ۲ ردیف توسط شرکت جهان بایگان طراحی و اجرا شده است؛ همانند پروژه بانک کشاورزی – شعبه گیشا، ویژه نگهداری نوار VHS طراحی و تولید شده است .

در تولید این پروژه هم همانند پروژه قبلی از پلاکسی گلاس روی صفحه پانل های طبقات استفاده شده است. و ردیف دیگر این پروژه مخصوص زونکن طراحی و اجرا شده است.

 

 

5.بایگانی مکانیزه ریلی بانک کشاورزی تهران – شعبه گیشا

پروژه های انجام شده توسط شرکت جهان بایگان برای بانک کشاورزی فقط معطوف یک پروژه نمیشود و ما افتخار همکاری های زیادی با این مجموعه محترم را داشته ایم.

از پروژه های خاص و منحصر به فرد دیگری که برای این مجموعه محترم انجام داده ایم میتوان به پروژه شعبه گیشا اشاره کرد.این پروژه ویژه نگهداری CD و DVD های این بانک طراحی شده است که بدین منظور از پلاکسی گلاس روی صفحه پانل های طبقات استفاده شده است.

 

 

6.قفسه بایگانی ریلی بیمارستان محب مهر تهران

با توجه به اهمیت پرونده و مدارک پزشکی بیماران در هر بیمارستان، باید در حفظ و نگهداری آن ها کوشا باشیم و از قفسه های بایگانی ریلی مناسبی بدین منظور استفاده کنیم.پروژه قفسه بایگانی ریلی بیمارستان محب مهر تهران یکی از این پروژه هاست که با درخواست بخش بایگانی این بیمارستان، در سال گذشته، توسط شرکت جهان بایگان تولید، نصب و اجرا شده است. این پروژه در ۲ ردیف شامل یونیت های ۵ متری می باشد و ۹۹۲۵۰ عدد پوشه مدارک پزشکی ظرفیت دارد.

 

 

 

7. بایگانی ریلی بانک کشاورزی تهران

با پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از سیستم بایگانی ریلی به عنوان مدرن ترین سیستم بایگانی اسناد و مدارک، بهترین پاسخ به این نیاز است که بایگانی بانک کشاورزی به درخواست مدیریت و با درایت و تخصص شرکت تولیدی جهان بایگان در حجم گسترده ای طراحی،تولید،نصب و اجرا شد و بانک کشاورزی به بایگانی ریلی مجهز شد.

 

 

8.بایگانی ریلی شرکت کروز بزرگترین کارخانه تولید قطعات خودرو در ایران

در بخش های مختلف شرکت های تجاری بزرگ همواره نیاز به بایگانی اسناد و مدارک اعم از نقشه ها فنی و مهندسی، اسناد کنترل کیفیت و غیره به صورت مجزا از سایر بخش های آن مجموعه احساس می شود. به گونه ای که ممکن است برای تمام بخش های یک مجموعه بزرگ نیاز باشد به صورت مجزا از همدیگر از بایگانی ریلی در مقیاس کوچک تر استفاده شود.

9.بایگانی ریلی فکور صنعت تهران

شرکت مهندس فکور صنعت تهران با سه دهه فعالیت درخشان و هدفمند در مسیر توسعه و تکمیل صنایع بالا دستی و پایین دستی زنجیره ارزش آهن و فولاد، نقش بسزایی را در تحقق تولید فولاد خام به میزان ۵۵ میلیون تن در افق سال ۱۴۰۴، از طریق انتقال دانش فنی و بومی سازی علوم روز دنیا ایفا نموده است.

 

 

10.بایگانی ریلی هوشمند پتروشیمی پلیمر آریا ساسول

شرکت جهان بایگان با ارائه طرح هایی جدید در متد هایی جهانی همواره مد نظر سازمان ها و شرکت های بزرگ بوده است که خواستار تجهیز بایگانی خود به بروزترین سیستم های حال حاضر در دنیا می باشند. این نوع از قفسه های بایگانی ریلی هوشمند علاوه بر تامین امنیت بالا برای اسناد در مراکز حساس دارای مزیت هایی بسیاری از جمله دسترسی آسان و سریع به پرونده ها ، دریافت آمار و تعداد اسناد به صورت هوشمند و بسیاری مزایای دیگر که موجب افزایش سرعت و کیفیت کار بایگانی اسناد می گردد.

به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی و شرح کامل به بخش پروژه های انجام شده توسط جهان بایگان  مراجعه فرمایید

مزایای خرید بایگانی ریلی در تهران؟

  1. امکان بازدید حضوری از فضای بایگانی
  2. مونتاژ و نصب رایگان
  3. تحویل فوری سیستم
  4. ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و سرعت بالا
  5. طراحی و ترسیم پلان رایگان همراه با مشاوره
  6. ترسیم پرسپکتیو سیستم قبل از نصب برای درک بهتر مشتری
  7. تنوع در رنگ قاب زنجیر
  8. امکان بازدید از پروژه های انجام شده توسط شرکت جهان بایگان در مجموعه های دیگر جهت کسب اطمینان از مشخصات فنی بایگانی ریلی و کارکرد سیستم
  9. ارائه مشخصات فنی و راهنمایی کامل توسط کارشناسان مجموعه
  10. قیمت مناسب

و …

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 *          بازدیدکننده محترم میتوانید نظرات و سوالات خود را در پایین همین بخش ارسال نمائید.

 

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همراهان گرامی، از تاریخ 14فروردین ماه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

0 روز 0 ساعت 0 دقیقه 0 ثانیه!