شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

کمد بایگانی ریلی پروژه سرمدشمیم سپاهان

اطلاعات پروژه:

شرکت سرمد شمیم سپاهان در دفتر مرکزی اصفهان اجرا شد. پس از حضور کارشناس در محل مشتری و تهیه کروکی از محل بایگانی و بررسی نیاز های مشتری، سیستم بایگانی ریلی برای سرمد شمیم سپاهان طراحی شد. این پروژه در 1 ردیف اجرا شد و شامل 6 بلوک متحرک 2 متری به ارتفاع 205 سانتی متر و 6 بلوک3متری به ارتفاع 240سانتی متر و 2 بلوک متحرک3 متری به ارتفاع210 سانتی و همچنین 1 بلوک ثابت 2متری به ارتفاع 205 و 1 بلوک ثابت دوطرفه به ابعاد خاص 268*62 و به ارتفاع 240 سانتی متر می باشد که از یک طرف به دیوار چسبیده است. این مجموعه با خرید قفسه ریلی ظرفیت ذخیره سازی و نگهداری بیش از 5304 عدد زونکن را برای بایگانی خود ایجاد کرده است.

بایگانی ریلی شرکت سرمد شمیم سپاهان در اتاقی با اختلاف ارتفاع پیش بینی شده بود که تیم طراحی مجموعه جهان بایگان ناگزیر قفسه های ثابت و متحرک را دقیقا با ارتفاع مناسب در آن محل طراحی نمودند.

این اتاق دارای 3بخش ارتفاعی بود که بخش اول ارتفاعی برابر با 2.17 متر داشت که ارتفاع کمدهای بایگانی در آنجا به ارتفاع 2.05 است و بخش دوم اتاق ارتفاعی برابر با 2.64 متر که کمد بایگانی به ارتفاع 2.40 ساخته شد و بخش سوم اتاق که ارتفاعی برابر با 2.35 داشت، کمد بایگانی به ارتفاع 2.10 متر دیده شد.

طراحی این مجموعه بایگانی، نشان از طراحی خلاقانه و هوشمندانه برای نهایت استفاده از ظرفیت اتاق بایگانی پیشنهادی مشتری است و این ذهنیت که کمدهای بایگانی همگی از پیش ساخته شده هستند و قابلیت تغییر مناسب با فضا را ندارد، کاملا اشتباه است پس در نتیجه اگر اتاقی با ابعاد خاص برای بایگانی در نظر دارید، هیچ جای نگرانی نیست و مجموعه بایگانی خاص فضای خود را بدست جهان بایگان بسپارید.

 برای طراحی و ساخت سیستم بایگانی ریلی، ابعاد انواع بایگانی ریلی و مشخصات فنی سیستم بایگانی ریلی، این ابعاد مرتبط با فضایی است که سیستم در آن قرار می ‌گیرد و تعیین کننده ظرفیت، توسعه‌ پذیری و مدیریت مناسب سیستم هستند که با توجه به نیازهای سازمان ها، بایگانی ریلی باید بر اساس ابعاد فیزیکی مشخص شده طراحی و پیاده سازی شود.

در ادامه به مشاهده تصاویر این سیستم می پردازیم.

محل اجرا: شرکت سرمدشمیم سپاهان

تاریخ اجرا: 1403/02/01 الی 1403/02/05

متراژ: 6 بلوک متحرک:200*62*205 و 300*62*240 و 2متحرک:300*62*210 و 1بلوک ثابت: 200*30*205 و 1بلوک ثابت دوطرفه 268*62*240 

موقعیت: استان اصفهان

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

شرکت سرمد شمیم سپاهان:

یکی از عمده فعالیت های این شرکت بازیافت ضایعات صنعتی و برگرداندن آن به چرخه تولید و جلوگیری از به هدر رفتن اموال بیت المال است.

از جمله این ضایعات می توان به ضایعات خرسک و شالاکه اشاره نمود که در تمامی صنایع فولاد و ذوب کشور موجود می باشد و با توجه به این که با ناخالصی متفاوت و در ابعاد و اشکال مختلف ایجاد می شود به شکل اولیه قابل مصرف نمی باشد.

این شرکت که عضو اتحادیه صنایع بازیافت ایران می باشد در ابتدا این ضایعات را خریداری و پس از حمل با رعایت استانداردهای ایمنی و زیست محیطی و با بکارگیری تجربه و دانش بدست آمده نسبت به پاکسازی آن اقدام می نماید.

خرسک های ضایعاتی براساس  نوع آن اعم از چدنی و یا فولادی تفکیک و ضایعات سرباره چسبیده به آن توسط پیکور پاکسازی می گردد.

پس از پیکور زنی خرسک ها به کارگاه خردکن ، انفجار و برش ذوب آهن انتقال یافته و پس از فرآوری نهائی آماده مصرف می گردد.

برخی از خرسک ها نیز که ناخالصی زیادی به داخل آن نفوذ نموده و قابل پاکسازی نمی باشد از چرخه مصرف خارج و بدلیل عدم توجیه اقتصادی جهت مصرف از ورود آن به ذوب آهن جلوگیری می گردد .

از دیگر خدمات این شرکت کنترل قیمت این ضایعات با هماهنگی و همراهی مدیران و کارشناسان محترم ذوب آهن می باشد بطوری که خرید و مصرف ضایعات خرسک و شالاکه توجیه اقتصادی بالایی برای ذوب آهن در بر داشته است .

بیانیه ماموریت شرکت:

 ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور

ارزشهای سازمان:

رعایت اصول اخلاقی و ارزشهای انسانی با تقویت وجدان کاری

حفظ کرامت انسانی

ارزش افزایی برای مشتریان،فروشندگان و سایر ذینفعان

مسئولیت‌پذیری اجتماعی و پایبندی به قوانین و مقررات

در نظر گرفتن ایمنی کار و حفظ ثبات کیفیت محصولات

کارآفرینی، اشتغالزایی  واستفاده ازنیروهای ماهر و  متخصصین ایرانی آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات کارکنان

واحد فنی شرکت:
– واحد فنی مهندسی شرکت پرسابقه ترین واحد مجموعه بوده و از بدو تاسیس با تکیه بر مهندسین خلاق و تکنیسین های مجرب خود، با ایجاد محیطی پویا و کارا به ارایه خدمات فنی و مهندسی پرداخته و به لطف خدا تا کنون موفق به اجرای پروژه های متعددی خصوصا در حوزه استان اصفهان گردید.

جهان بایگان در توییتر