شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

بایگانی ریلی همرس یزد

اطلاعات پروژه:

بایگانی ریلی همرس یزد در تیر ماه سال 1402 توسط شرکت تولیدی جهان بایگان اجرا شد که شامل 5 بلوک متحرک 4 متری، 2 بلوک ثابت 4 متری، 1 بلوک ثابت 2 متری و 1 بلوک ثابت 1.5 متری می باشد.

بایگانی ریلی یک سیستم مدرن در صنعت بایگانی و آرشیو می باشد که برای نگهداری و ذخیره سازی انواع اسناد، مدارک، وسایل، اشیا، موادغذایی، قطعات صنعتی، قطعات خودرو، داروسازی، آزمایشگاه و تمامی اصناف و مجموعه هایی که نیاز به نگهداری و ذخیره سازی محصول یا اسناد خود دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

 این سیستم مدرن با شعار افزایش ظرفیت در فضای کم، نگهداری و ذخیره سازی شما را بهینه می کند و باعث افزایش بهره وری در بخش آرشیو و انبار می شود. با خرید این سیستم دیگر نیاز به اتاق ها و انبار های متعدد برای نگهداری و ذخیره سازی اجناس خود ندارید. در همان فضای خود می توانید ظرفیت خود را تا 70% افزایش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت بازدید کارشناسان از فضای خود، با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

محل اجرا: شرکت همرس

تاریخ اجرا: 1402/04/11

متراژ: 5 بلوک متحرک 4 متری به همراه 3 دستگاه قفسه ثابت

موقعیت: استان یزد

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

شرکت همرس یزد:

شرکت موقوفه همرس (سهامی خاص) براساس تصمیمات متخذه در جلسه مجمع عمومی موسس به تاریخ ۱۳۷۰/۱۱/۱۶ تشکیل شده و در تاریخ ۱۳۷۰/۱۱/۲۱ تحت شماره ۲۱۸۵ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی یزد بعنوان شرکت سهامی خاص به ثبت رسید.

 
در تاریخ ۱۳۷۴/۱۲/۰۳ با موضوع وقف عام با تولیت استاندار وقت استان به منظور تامین مصالح عامه استان و براساس تشخیص و نظر استاندار وقت بعنوان متولی به ثبت رسیده است.