شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

بایگانی ریلی شرکت کروز؛ کارخانه تولید قطعات خودرو

اطلاعات پروژه:

شرکت کروز از بدو پیدایش خود در سال ۱۳۶۱ تاکنون، استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.

تامین قطعات و سیستم های با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور، همگام با استفاده از فرصت های موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی.

به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو کشور، همواره تلاش کرده است که کیفیت خودرو های تولید شده در ایران را بهبود دهد. جهت نیل به این هدف، بطور مستمر پروژه ها و فعالیت های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکت های تولید کننده در جهان، می تواند با استفاده از فناوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریانمان با بهترین قیمت عرضه کند.

اجرای بایگانی ریلی شرکت کروز

در بخش های مختلف شرکت های تجاری بزرگ همواره نیاز به بایگانی اسناد و مدارک حس میشود. این مدارک شامل:

  • نقشه ها فنی و مهندسی
  • اسناد کنترل کیفیت و غیره 
  • فیلم
  • کتاب
  • زونکن
  • پوشه و …

این مدارک ممکن است به صورت مجزا از سایر بخش های آن مجموعه مورد نیاز باشد. به گونه ای که ممکن است برای تمام بخش های یک مجموعه بزرگ نیاز باشد به صورت مجزا از همدیگر از بایگانی ریلی در مقیاس کوچک تر استفاده شود.

این موضوع موجب می گردد تا در قسمت های مختلف یک مجموعه نیاز به بایگانی اسناد مختلف در کمترین فضا به بهترین شکل پاسخ داده شود.

محل اجرا: شرکت کروز . بزرگترین کارخانه تولید قطعات خودرو در ایران

تاریخ اجرا: 1397/05/09

متراژ: 4 بلوک

موقعیت: استان تهران

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

مهم ترین ویژگی بایگانی ریلی شرکت کروز:

از جمله ی مهمترین دلایل و ضرورت های تاکید به سبک طراحی و مقیاس بایگانی ریلی شرکت کروز پاسخ به این پرسش می باشد که بایگانی ریلی تنها برای محیط هایی با ظرفیت بسیار بالا کاربرد ندارد بلکه می توان از این سیستم بایگانی در دفاتر  و اتاق های کار کوچک که نیاز به بایگانی و استفاده مستمر از اسناد با حجم بسیار بالا مورد نیاز می باشد نیز بهرمند شد.

این سیستم قابلیت طراحی و ساخت و نصب در هرمحیطی با مناسب ترین ابعاد را داراست. همچنین امکان اجرای این سیستم در طرح MDF  نیز برای دوستداران طرح چوب میسر می باشد. ناگفته نماند تنوع رنگ در نمای قاب زنجیر این محصول نیز جهت تطابق با سلیقه مشتریان عزیز میسر میباشد.

هر مجموعه استاندارد خاصی در تولید این محصول دارد.ابعاد قفسه های متحرک کارخانجات جبکو از طول یک متر تا هشت متر و ارتفاع ۲ الی ۵/۲ متر طراحی و ساخته می شود.
این شرکت با سابقه ۳۰ ساله خود قادر گردیده با تحقیق و توسعه یکی از پیشرو ترین سازندگان این سیستم در منطقه خاور میانه شود. این مجموعه در بیش از ۱۰ کشور خارجی حضور فعال داشته و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق را اجرا نموده است.

بایگانی ریلی شرکت کروز