شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

جهان بایگان 24 ساله شد، عیدتان مبارک

جهان بایگان 24 ساله شد، عیدتان مبارک

دوستان عزیز جهان بایگان، امسال نیز در کنار یکدیگر یک گام پیش رفتیم و یکسال دیگر تجربه کسب کردیم … نوروزتان پیروز

شرکت تولیدی جهان بایگان نزدیک به ربع قرن تجربه

خوشحالیم که هر سال روزهای بهاری علاوه بر خبر سال جدید و امیدهای نو، به ما این نوید را میدهد که یکسال دیگر بر تجربیات شرکت بزرگ جهان بایگان افزون شده است.

آری شرکت جهان بایگان یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین تولید کننده های بایگانی ریلی و قفسه های ریلی فلزی و اداری امسال جشن 24 سالگی خود را گرفت.

این شرکت که حاصل 24 سال تلاش و ممارست صنعت گران و مهندسان و پسران و دختران شما عزیزان میباشد در 25امین روز از اسفند ماه سال 1375 به مدیریت جناب آقای مهندس محمد تقوی منفرد (مدیریت عامل شرکت جهان بایگان) چشم به جهان گشود.

جهان بایگان-قفسه ریلی-بایگانی ریلی

سال 1399 سال صادرات به کشور عراق

شرکت جهان بایگان سعی نموده است هر سال تحولی نو برآندازد، سال 1399 نیز با صادرات به کشور همسایه عراق گذشت.

این شرکت پس از نزدیک به ربع قرن تجربه دیگر تنها هدفش تولید و ساخت انواع و اقسام بایگانی ریلی و یا قفسه ریلی نیست.

ما سعی میکنیم هر سال در رده تولید انواع فایل ریلی ، تحولی بوجود آوریم همانطور که در سنوات گذشته با R&D انواع بایگانی ریلی برقی و بایگانی ریلی هوشمند توانستیم پیشگام در این زمینه باشیم.

سال 1399 نیز با تمرکز بر کشور همسایه، کشور عراق توانستیم به تامین کننده انواع کمد بایگانی ریلی در آن کشور از جمله حشد الشعبی و درمانگاه مرکزی بغداد باشیم که بزودی تصاویر این پروژه ها را در سایت مشاهده میفرمائید.

قدمت یعنی تضمین خدمات پس از فروش

هدف اصلی این مجموعه در تمام طول عمر خود ارائه محصولاتی سرمایه ای و با دوام بوده است.

همانگونه که بارها اشاره داشتیم انواع قفسه ریلی اعم از بایگانی ریلی مکانیکی، بایگانی ریلی برقی، قفسه کتابخانه و قفسه ثابت فلزی یک کالای سرمایه ای محسوب شده. همچون تمام کالاهای سرمایه ای باید از عمر طولانی برخوردار باشند.

هرچند ما سعی نموده ایم در مقاله ای با عنوان مقایسه کیفیت تولید شرکت های تولید کننده بایگانی ریلی برخی از این تفاوتها را اشاره کنیم اما میدانیم که در این روزگار سخت علاوه بر کیفیت قیمت نهایی نیز برای تمام شما عزیزان نیز حائز اهمیت استو همه آنرا درک میکنیم لذا در مقاله قیمت بایگانی ریلی نیز توضیح داده ایم که چطور توانسته ایم سیستم قفسه بندی ریلی با قیمتی مناسب ارائه نمائیم.

بایگانی ریلی فکور صنعت تهران

در پایان باید به نمایندگی از مدیریت محترم شرکت جهان بایگان جناب آقای مهندس تقوی منفرد، دست تک تک همراهان این مجموعه را به گرمی میفشاریم و مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام مینمائیم.

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها