شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

اصول قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی

اصول قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی

اصول قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی افراد بسیاری از قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی برای نگهداری گل‌ها و گیاهان خود استفاده می‌کنند. این کار علاوه بر اینکه گیاهان شما را سرحال و شاداب نگه می‌دارد، در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی می‌کند. در این مقاله از جهان بایگان قصد داریم نحوه قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی را به شما معرفی کنیم.

نکته بسیار مهمی که در این روش باید در نظر بگیرید این است که از گل‌های گلخانه خود درست و اصولی نگهداری کنید تا پژمرده نشوند. در این مقاله به شما ایده‌های جالبی برای طبقه‌بندی گلخانه‌ها معرفی می‌کنیم.

اگر فضای کافی برای نگهداری از گل‌ها و گیاهانتان ندارید، قفسه‌بندی گلخانه می‌تواند راهکار خوبی برای شما محسوب شود. شما می توانید گلدان‌ها را در طبقه‌های مختلف جایگذاری کرده، حتی کیسه‌های خاک و کود هم در طبقه‌ها قرار دهید. جهان بایگان یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده این نوع قفسه‌ها محسوب می‌شود. از طرفی نصب این قفسه‌ها هم بسیار راحت است.

قیمت ساخت قفسه

نکات مهم در قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی

این روزها پرورش گل و گیاه به یکی از سرگرمی‌های روزمره افراد تبدیل شده است. بیشتر افراد به دلیل شادابی، نشاط و افزایش روحیه خود تمایل به این کار حتی در فضاهای کوچک مانند آپارتمان دارند. اما پرورش این گیاهان آپارتمانی یکسری اصول و قواعد خاصی دارد که سعی می‌کنیم به آن‌ها بیشتر بپردازیم.

بهترین راه برای نگهداری اصولی از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، قفسه‌بندی مناسب گلخانه‌ها می‌باشد. اما چه نکاتی باید در قفسه‌بندی این گلخانه‌ها رعایت شوند؟

قبل هر چیز باید به جنس بدنه قفسه‌ها توجه کنید. اگر جنس قفسه‌ها فلزی انتخاب شوند، می‌توان تعداد گلدان‌های بیشتری در آن‌ها قرار داد. از طرفی این قفسه‌ها از استحکام بیشتری هم برخوردار هستند. با توجه به نوع گل و گیاهی که در گلخانه نگهداری می‌کنید، شما باید به طور هفتگی یا حتی روزانه آبیاری منظم و دقیقی انجام دهید. به همین دلیل بهتر است هنگام طبقه‌بندی کردن قفسه‌ها، فضای مناسبی برای رفت و آمد کارگران هم فراهم کنید. از طرفی ارتفاع طبقه‌ها نباید خیلی بلند انتخاب شوند چون در این صورت کارگران نمی‌توانند به راحتی به گل‌ها آب دهند.

نکته دیگری که در اصول قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی باید در نظر بگیرید این است که بعضی از گیاهان برای رشد به نور زیادی نیاز دارند. در این مواقع باید طبقه آن‌ها نزدیک به نور خورشید قرار داشته باشد. رطوبت دشمن اصلی فلزات و در دراز مدت باعث خوردگی آن‌ها  می‌شود. استفاده از ضد زنگ باعث می‌شود بدنه‌های فلزی طبقات آسیب کمتری ببینند.

اصول قفسه‌بندی گلخانه‌های خانگی

سفارش قفسه‌های گلخانه‌ای از جهان بایگان

شرکت تولیدی جهان بایگان یکی از تولید کنندگان انواع قفسه‌های ریلی و بایگانی با بیش از 20 سال سابقه در این حوزه است. شما می‌توانید برای سفارش محصول خود با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

ابعاد مناسب برای قفسه‌بندی کابینت آشپزخانه

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها