شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

قفسه بایگانی ریلی پروژه سیم و کابل فروزان یزد

اطلاعات پروژه:

بایگانی ریلی سیم و کابل فروزان یزد در کارخانه این مجموعه محترم در کیلومتر 12 جاده بافق، اجرا شد. پس از حضور کارشناس در محل مشتری و تهیه طرح اولیه از محل بایگانی و بررسی نیاز های مشتری، سیستم بایگانی ریلی زونکن طراحی شد. این پروژه در 1 ردیف اجرا شد و شامل 3 بلوک متحرک 3 متری می باشد که از یک طرف به دیوار چسبیده است و طبق خواسته مشتری نیازی به درب و قفل مرکزی روی سیستم نبوده و امنیت آن با قفل کردن درب اتاق ایجاد می شود. این شرکت با خرید قفسه ریلی ظرفیت ذخیره سازی و نگهداری بیش از 1640 عدد زونکن را برای بایگانی خود ایجاد کرده است.

بارزترین مزایای قفسه ریلی شرکت سیم و کابل فروزان یزد، بهینه‌سازی فضا و بهره‌وری بیشتر از فضا در مدیریت اسناد و مدارک در محیط‌های اداری است. این نوع قفسه بایگانی با استفاده از فرمان های تعبیه شده، قابلیت جابه‌جایی مستقیم و روان قفسه‌ها را به سمت چپ و راست فراهم می‌کند. این ویژگی بسیار مهم به مدیران امکان می‌دهد تا به طور سریع و آسان به اسناد و مدارک دسترسی داشته باشند و در این نوع از محصولات برای جلوگیری از آسیب دیدن اسناد در بلند مدت پنل های قفسه پانچ می شوند تا گردش هوا در میان اسناد از آسیب دیدن آنها در گذر زمان جلوگیری کند. علاوه بر این موضوع سهولت نصب و اجرا و نیز باز شدن دوباره و جابجایی آن برای نصب در محیط دیگر از جمله ی مهمترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.

در ادامه به مشاهده تصاویر این سیستم می پردازیم و برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت بازدید کارشناسان از فضای خود، با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

محل اجرا: سیم وکابل فروزان یزد

تاریخ اجرا: 1403/03/16

متراژ: 3 بلوک متحرک 3 متری و 1 بلوک ثابت 

موقعیت: استان یزد

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

سیم و کابل فروزان یزد:

این شرکت به منظور فعالیت و زمینه تولید انواع سیم و کابل در سال 1371 در زمینی به مساحت 121.000 متر مربع و با زیربنای 12.000 متر مربع سالن تولید و با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان مجرب این صنعت و همچنین استفاده از ماشین آلات مدرن در شهرستان یزد تأسیس گردید.

این واحد پس از اخذ استانداردهای اجباری از مؤسسه استاندارد عالی و تأییدهای مورد نیاز از وزارت نیرو (توانیر) در حال حاضر جزو تولید کنندگان این صنعت ها در تولید کابل های خود نگهدار و کابل های شدت فشار ضعیف می باشد.

جهان بایگان در گوگل پلاس