شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

ترافیک نیم بها هدیه به مخاطبان جهان بایگان

ترافیک نیم بها هدیه به مخاطبان جهان بایگان

شرکت جهان بایگان در راستای تکریم مخاطبان و مشتریان بازدید کننده از وب سایت خود تفاهمی را با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد نموده است که بر اساس آن ترافیک مصرفی بازدیدگنندگان وب سایت جهان بایگان به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

از قالب جدید تا ترافیک نیم بها

از سال گذشته تحولات بزرگی در مجموعه ی آی تی شرکت جهان بایگان به وقوع پیوسته است تا بتوانیم دسترسی شما عزیزان را به اطلاعات وب سایت از جمله محصولات و مقالات را تسهیل نماییم. در این راستا تغییرات گسترده ای در زیر ساخت های فنی به وجود آمده و پوسته ی وب سایت به طور کلی تغییر نموده و جای خود را به قالبی که در حال حاظر مشاهده می نمایید داده است.

این قالب ضمن برخوردای از سرعت لود مناسب، نمایش مناسبی در انواع مختلف دستگاه ها از جمله موبایل های هوشمند و تبلت ها را دارا می باشد. این قابلیت موجب می شود تا شما در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن با هر نوع سیستم و دستگاهی وب سایت جهان بایگان را مشاهده نمایید. بعد از این تغییر جهت برخورداری از سرعت پایدار برای ارائه خدماتی بهتر به شما عزیزان هاست اختصاصی با سرعت بسیار بالا تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد که در کنار سرعت لود مناسب قالب، کیفیت بی نظیری از لحاظ سرعت بارگذاری را ارائه می نمایند.

در ادامه ی این روند  با امضای تفاهمی ترافیک مصرفی بازدیدگنندگان وب سایت را به صورت ترافیک نیم بها نمودیم تا در ادامه روند بهبود حداکثری توانسته باشیم گامی بلند برداریم حال با آسودگی خاطر و بدون دغدغه ی اینترنت مصرفی خود می توانید از تمامی قسمت های وب سایت جهان بایگان دیدن نمایید.

این شرکت در راستای فعالیت های مجازی خود در همه ی شبکه های مجازی حضوری فعال دارد. از این رو از شما مخاطبان و مشتریان عزیز دعوت می نماییم تا در این رسانه ها نیز همراه ما باشید.

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها