قفسه فلزی فروشگاهی

با سلام  و دررود خدمت همراهان همیشگی شرکت جهان بایگان
از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم و سعی داریم با بارگذاری مقالات بهتر و پربار تر این همراهی را جبران کنیم.
امروز با شما هستیم با معرفی انواع قفسه فلزی فروشگاهی
با ما بمانید…

فروشگاه:

فروشگاه یا مغازه یا غرفه و یا حجره در بازار های سنتی ایران، مکانی برای فروش کالا می‌ باشد. فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های گوناگونی برای فروش گونه‌ های مختلف کالا وجود دارد. این کالا ها می توانند شامل لباس، کفش، کیف، لوازم آرایشی و بهداشتی، حبوبات، تنقلات، خوراکی ها، لوازم خانگی، لوازم اداری، مبلمان،تابلو و هرچیزی که شما فکرش را می کنید، باشند.

واژه مغازه که نام دیگر فروشگاه می باشد ریشه در زبان فرانسوی دارد که از کلمه le magasin گرفته شده است. سپس وارد زبان ترکی شده و به زبان فارسی راه پیدا کرده است. امروزه در سراسر دنیا انواع مختلفی از فروشگاه ها وجود دارد که هرکدام به فروش محصولات خود می پردازند. برخی از این فروشگاه ها به صورت فروشگاه های زنجیره ای فعالیت می کنند.

فروشگاه‌ های زنجیره‌ای مجموعه ای از فروشگاه‌ ها هستند که دارای مدیریت واحدی هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده‌ شده اند. این فروشگاه‌ ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولاتی که به مشتریان ارائه می کنند مشابه یا تقریباً مشابه هستند. فروشگاه وال مارت بزرگ ترین و سرمایه دار ترین فروشگاه زنجیره ای در جهان می باشد. این فروشگاه یک شرکت خرده‌ فروشی آمریکایی چند ملیتی است که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای موادغذایی، سوپر مارکت‌ ها و هایپرمارکت‌ ها در جهان می‌ باشد و در میان بزرگترین شرکت‌ های جهان در رده نخست قرار دارد چرا که در سال ۲۰۱۹ شرکت والمارت با فروشی معادل ۵۱۴ میلیارد دلار آمریکا، به‌ عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد.

قفسه فلزی فروشگاهی:

در این فروشگاه ها برای ساماندهی و نگهداری اجناس و اقلام نیاز به قفسه هایی است که علاوه بر نگهداری از اجناس، مقاومت کافی داشته باشند و در سالیان دراز مورد استفاده قرار بگیرند همچنین از زیبایی کافی برخوردار باشند.

قفسه ها یا کابینت ها نوعی گنجه هستند که از متریال مختلف ساخته می شوند و برای نگهداری اجناس مختلف هم در خانه و هم در بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرند. قفسه‌ ها برای نگهداری و ذخیره سازی ملزومات، ابزار آلات، قطعات یدکی و سایر اقلام در انبار ها، انباری‌ های منازل، فروشگاه‌‌ ها و مغازه‌ ها، سالن‌ ها و مجموعه‌ های اداری و بایگانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع قفسه ها در اندازه‌‌ ها و رنگ‌ های مختلف اغلب از جنس فلز ساخته می‌شوند و قابلیت دسترسی آسان به کالا را دارند، همچنین از مقاومت بالایی برخوردارند. قفسه فلزی فروشگاهی به خاطر وجود امکان نصب پلکان، نرده، راهرو و بالابر طرفداران بسیاری در مشاغل مختلف دارند و به دلیل نصب سریع و آسان و قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع و تعداد طبقات امروزه جایگاه ویژه‌ ای در فروشگاه‌ ها و مکان‌ های مختلف دارند.

امروزه انواع مختلف قفسه از جنس های مختلف در کاربرد های مختلف ساخته می شوند که تعدادی از آن ها به شرح ذیل می باشد:

  • قفسه فلزی فروشگاهی
  • قفسه ثابت پیچ و مهره ای
  • قفسه کتابخانه ای
  • قفسه آشپزخانه
  • قفسه فلزی اداری
  • قفسه داروخانه
  • قفسه انبار
  • و …

همانطور که می دانید اصلی‌ ترین عامل نظم‌ دهنده در فروشگاه ها و مراکز خرید، قفسه فلزی فروشگاهی می باشد. نوع فلزی این قفسه‌ ها، به دلیل پیشرفت تکنولوژی و طراحی‌ های متنوع در ساخت، نسبت به جنس پلاستیکی و چوبی آن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و خواهان بیشتری دارند؛ به این دلیل که نوع چوبی و پلاستیکی آن دارای مضراتی هستند که برایفروشگاه ها زیان آور است. نوع چوبی قفسه ها پس از مدتی پوسیده شده و حتی ممکن است توسط موریانه خورده شده و بوی بدی ایجاد کند. نوع پلاستیکی آن هم استحکام لازم را نداشته و در اثر فشار کالاها، احتمال شکستگی آن بالاست که سبب ریختن اقلام شده و در نهایت برای فروشگاه زیان آور است. از این رو بهترین گزینه همان قفسه فلزی فروشگاهی است که قدرت و مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت، ضربه و فشار دارد و به همین دلیل، امنیت اجناس و کالاها تامین شده و خسارت‌ های فروشگاه را به حداقل می‌ رساند. همچنین این قفسه ها در طرح و رنگ های متنوع ساخته شده و بسیار جذاب هستند. قفسه‌ ها علاوه برساماندهی فروشگاه ها و مراکز خرید، محصولات را به نمایش مشتری می‌گذارد و با این روش مشتری را به خرید بیشتر نیز ترغیب می‌ کند.

انواع قفسه فلزی فروشگاهی:

  1. قفسه فلزی ریلی فروشگاهی
  2. قفسه فلزی ثابت فروشگاهی

قفسه فلزی ریلی فروشگاهی:

قفسه فلزی ریلی فروشگاهی از تعدادی قفسه متحرک ساخته شده است که بر روی ریل هایی که روی زمین نصب شده اند، به چپ و راست حرکت می کند. با حرکت  قفسه ها به چپ و راست راهرویی باز می شود که می توان از طریق آن به قفسه ها دسترسی پیدا کرد.از قفسه فلزی ریلی فروشگاهی میتوان در فروشگاه های زنجیره ای، کتابخانه ها، مراکز خرید و … استفاده کرد. از مزایای این قفسه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بادوام و مقاوم: کیفیت همیشه یک سرمایه گذاری عالی است.
    قفسه فلزی ریلی فروشگاهی برای پایداری، استحکام و عملکرد نا هموار طراحی شده‌ اند و هیچ محدودیتی ندارند. واحد های قفسه بندی با استفاده از فولاد نورد سرد و پایه های جوش داده شده ساخته می شوند که آن ها را قادر می سازد تا بار های قابل توجهی را تحمل کنند و با کمترین فشار جابجا کنند.
  • قابل تنظیم: قطعاً یک اندازه استاندارد برای نگهداری و ذخیره سازی همه اقلام مناسب نیست. قفسه فلزی ریلی فروشگاهی در طول ها و اندازه های مختلف ساخته می شود تا برای بهینه سازی هر فضایی از انواع آن استفاده کنید.
  • طراحی ظاهری زیبا و جذاب: چه کسی می دانست که قفسه بندی می تواند رنگی، براق و زیبا باشد؟ سیستم‌ های قفسه‌ بندی فلزی ریلی ما در رنگ های مختلف که به روش رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند، به انتخاب شما موجود است و رنگ‌ های سفارشی در صورت درخواست در دسترس هستند.
  • قابلیت دمونتاژ و مونتاژ مجدد:با تغییر نیازهایتان قفسه بندی خود را تغییر دهید.
    سیستم‌ های قفسه‌ فلزی ریلی فروشگاهی برای پیکربندی و مونتاژ مجدد، جابجایی یا گسترش راحت، طراحی شده‌ اند.
  • مقرون به صرفه: پول را برای قفسه های ارزان قیمتی که می شکند، تغییر شکل می دهند یا نیاز به ابزار های خاصی برای اصلاح دارند، هدر ندهید.
    روی یک سیستم باکیفیت سرمایه گذاری کنید که می تواند درست همراه با نیاز های شما تغییر کند و با خرید یک کالای سرمایه ای در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

قفسه فلزی ریلی فروشگاهی کاربرد های مختلفی دارد و می تواند در فروشگاه ها، مراکز خرید و هرجایی که نیاز به قفسه بندی باشد مورد استفاده قرار بگیرد. حتی میتوانید از این قفسه برای ذخیره سازی و نگهداری کیف و کفش در مراکز خرید و یا حتی لباس، گوشی موبایل، دارو در داروخانه ها و … استفاده کنید. در زیر یک نمونه تصویر از کاربرد قفسه فلزی ریلی در فروشگاه کفش آورده شده است. به زیبایی قفسه ها، چیدمان آن ها و زیبایی دوچندان محیط توجه کنید.

قفسه فلزی ثابت فروشگاهی:

قفسه فلزی ثابت فروشگاهی پر استفاده ترین نوع قفسه بندی در فروشگاه ها و مراکز خرید می باشد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه فلزی ثابت در انواع مختلف فایل ها، کابینت ها و کمد ها تولید می شود که با توجه به نیاز مشتری، در انواع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. در فروشگاه ها نیز ممکن است شما به قفسه ثابت فلزی نیاز داشته باشید. ما برای شما بهترین و مدرن ترین قفسه ها را طراحی می کنیم فقط کافیست بخواهید. استفاده از قفسه فلزی ثابت در فروشگاه ها در ایران بسیار مرسوم است و تقریباً در همه فروشگاه ها، مراکز خرید، داروخانه و مغازه ها از قفسه فلزی ثابت برای نگهداری اجناس استفاده می شود.

قفسه بندی فلزی ثابت فروشگاهی، از متداول ترین و پرمصرف ترین سیستم های قفسه بندی است که مناسب جهت فروشگاه های زنجیره ای , هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها می باشد. این سیستم برای بارگذاری اقلام سبک تا نیمه سنگین مناسب است و در انواع دیواری، یک طرفه و دو طرفه ثابت طراحی و اجرا می گردد.

قفسه‌ های فلزی فروشگاهی محل قرارگیری تمامی محصولات و کالا های فروشگاهی بوده و نبود آن‌ ها برابر با نبود فروش در یک فروشگاه یا مغازه است. هیچ کدام از مشتریان علاقه‌ ای به خرید اجناس و اقلام فله‌ ای نداشته و ترجیح خود را بر مبنای خرید محصول از فروشگاه‌ های برند و معتبر با چیدمان زیبا می‌ گذارند و به اندازه نیاز روزانه خود خرید می کنند. اما قفسه‌ های فروشگاهی مانند آهنربا عمل کرده و مشتریان را به سمت خود می‌ کشانند، به همین دلیل هنگام خرید قفسه برای فروشگاه یا مغازه خود علاوه بر دوام و کارایی قفسه ها به زیبایی ظاهری آن ها نیز باید توجه کنید.

برای افزایش فروش خود و جذب مشتری شما می‌توانید قفسه‌ ها را به گونه‌ ای که مشتریان را مجبور به رفتن به سمت آن‌ ها کند، به گونه ای جذاب چیدمان کنید. تنها کافی است با قرار دادن کالا های پرمصرف در بهترین و پر ترددترین جای فروشگاه، آن ها را در جلوی دید مشتری قرار داده و مشتری را مجذوب خرید کنید و در کنار آن می‌توانید با گذاشتن کالا های پر سود و حتی کم مصرف، فروش خود را چند برابر کنید. در کنار این مزایای فروش، قفسه‌ های لوکس و مدرن و با کیفیت فلزی می‌ توانند تمام فضاهای خالی فروشگاه را به شکلی مناسب پر کرده و جلوه‌ ای زیبا و درخشان به دکوراسیون یک فروشگاه بدهند. از انواع مختلف قفسه فلزی ثابت فروشگاهی می توان در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده کرد که عبارتند از:
  • قفسه فلزی یک طرفه
  • قفسه فلزی دو طرفه
  • قفسه فلزی چهار طرفه
  • و …

قیمت قفسه فلزی فروشگاهی:

نکته قابل توجه در هنگام خرید قفسه فلزی این است که ابهاماتی که اکثر افراد هنگام مراجعه و یا تماس های ابتدایی دارند این است که خواستار اعلام قیمت قفسه بندی به صورت متری، متر مربعی یا متر مکعبی  هستند.همانطور که می دانید قفسه بندی انواع مختلفی دارد و همچنین هر محصول از پارامتر های مختلفی اعم از طول، عرض، ارتفاع، میزان تحمل هر طبقه، نوع ورق، ضخامت ورق و نوع رنگ و سایر موارد تشکیل شده است. لذا، ارائه قیمت حتی به صورت تقریبی هم امری غیر تخصصی است و تصمیم گیری نهایی را قطعاً دچار اشتباه خواهد نمود. برای اطلاع از  قیمت دقیق قفسه ها و برآورد هزینه کلی لازم است ابتدا با تولیدکنندگان این زمینه تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که از فضای ذخیره سازی شما دیدن کنند و کروکی آن را تهیه نمایند. سپس نقشه سیستم های مربوطه را طراحی کنند و به شما ارائه دهند. اگر نقشه موردنظر مورد تاییدتان بود از تولیدکننده قیمت دقیق سیستم طراحی شده به همراه مشخصات فنی قفسه ریلی را بخواهید تا اطلاعات کامل در باره سیستم و اجزای تشکیل دهنده و کیفیت آن بیابید. سپس با توجه به نیاز خود بهترین سیستم را انتخاب کنید. به همین راحتی! تمامی این پروسه در شرکت جهان بایگان تنها ۱ روز کاری طول می کشد و در کوتاهترین زمان میتوانید میزان بودجه مورد نیاز خود را برآورد کنید.

در این مقاله شما را با انواع قفسه‌ فلزی فروشگاهی آشنا کردیم. از مزایای اصلی این نوع قفسه‌ ها می‌توان به مقاومت بالا، رنگ پذیری مناسب و جابه جایی و نصب آسان آن‌ ها اشاره کرد. در صورتیکه قصد خرید این قفسه ها را دارید، می‌ توانید با کارشناسان تخصصی شرکت جهان بایگان تماس بگیرید.

با سپاس ویژه از همراهی شما عزیزان

لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۰/۵ (۰ نظر)
[Total Count:۰Average:۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *