شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

قفسه بایگانی ثابت

قفسه بایگانی ثابت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]با سلام و درود خدمت همراهان گرانقدر شرکت تولیدی جهان بایگان

از اینکه وبسایت ما را برای مطالعه انتخاب کرده اید مکرراً متشکریم.

با ما همراه باشید با مقاله ای درباره قفسه بایگانی ثابت و مزایا و معایب آن …

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”orange” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]همانطور که می دانید شرکت تولیدی جهان بایگان از مجموعه های پیشرو در تولید انواع سیستم بایگانی می باشد که با توجه به دانش روز تغییر کرده و دست به طراحی و تولید انواع سیستم های مدرن می زند.

قفسه بایگانی ثابت یکی از آن سیستم های مدرن و بزرگ می باشد که با توجه به نیاز های امروز جامعه تغییر یافته و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. قفسه بندی ثابت یک نمایشگر عالی برای به نمایش گذاشتن لوازمی است که بر زیبایی محیط می افزایند و آن را دو برابر می کنند. به عنوان مثال در کتابخانه ها برای نمایش هر چه بهتر و زیبا تر کتاب های مجموعه، از سیستم قفسه بایگانی ثابت استفاده می شود. قفسه‌بندی ثابت راه‌حلی عالی برای ذخیره‌سازی با هدف نمایش اسناد می باشد. سازه فولادی و ظرفیت بار بالا، سازگار با اکثر سیستم‌های شیار دوقلو و قابل تنظیم با انعطاف‌پذیری برای انبساط از ویژگی های این سیستم بی نظیر می باشد.

ایده آل برای استفاده تجاری در دفاتر اداری، فروشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و علی الخصوص کتابخانه ها یا برای استفاده شخصی در دفتر یا اتاق کار. قفسه‌بندی بایگانی ثابت جهان بایگان راه‌ حل‌ های ظریف مختلفی را برای نمایش و ذخیره‌سازی به مشاغل، ادارات و مصرف‌ کنندگان ارائه می‌دهد.

“جایی برای همه چیز، و هر چیزی در جای مخصوص به خود “ این یک احساس فوق العاده است. یک راه حل مناسب درساماندهی و قفسه بندی لوازم، یافتن آنچه را که نیاز دارید، در مواقعی که به آن نیاز دارید آسان می کند و همچنین کار های شما را سرعت می بخشد. در اینجا ما متخصص طراحی قفسه های بایگانی ثابت سفارشی هستیم و برای هر نیاز ذخیره سازی گزینه ای داریم. فرقی نمی کند لوازم یا اسناد مورد بایگانی شما چیست.می تواند کتاب باشد، زونکن اداری باشد، نوار ها و هارد های رایانه ای باشد، جعبه های بزرگ باشد یا ظروف آزمایشگاهی و …

ما همه چیز را برای شما ذخیره سازی می کنیم.

کارایی دفتر اداری شما اغلب به نحوه ذخیره سازی و بایگانی موارد مهم بستگی دارد. برای پاسخگویی به نیازهای متنوع محیط کار امروزی، وجود قفسه های بایگانی بسیار ضروری و مهم هستند. فرقی نمی‌کند فایل‌ها را ذخیره می‌کنید، یا جعبه‌های بانکداران، یک قفسه بندی مناسب می‌تواند پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد و تفاوت را ایجاد کند. با طیف وسیعی از سیستم های قفسه بایگانی ثابت و متحرک، از جمله قفسه ریلی متحرک، قفسه ریلی هوشمند و قفسه بایگانی ریلی برقی، ما می‌توانیم با راه‌ حل‌ های ذخیره‌ سازی که بیشترین نیاز را برای شما ایجاد می‌کند، به شما کمک کنیم. با بسیاری از گزینه های موجود می توانید سیستم قفسه بندی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. تنها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و کروکی محل بایگانی خود را با ما به اشتراک بگذارید تا در کمترین فرصت، چیدمان قفسه های مورد نیاز شما در دو نقشه دو بعدی (پلان) و سه بعدی (پرسپکتیو) طراحی و ترسیم گردد. بدین منظور به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بایگانی ثابت فلزی و ام دی اف:

همانطور که می دانید تمامی قفسه های تولیدی شرکت جهان بایگان هم در نوع فلزی و هم در نوع ام دی اف قابل ارائه هستند. تمامی قطعات این قفسه ها همگی از فلز می باشد و دارای استحکام بسیار بالا و تحمل بار با ظرفیت بالا می باشند. برخی مشخصات فنی بایگانی ریلی تولیدی شرکت جهان بایگان به شرح ذیل می باشد:

  • هر ستون از قفسه های تولیدی جهان بایگان از جنس ورق روغنی ST12 با کیفیت درجه 1 به ضخامت 25/1 میلی متر بوده که در مرحله اول تولید بصورت قوطی با 4 خم 90 درجه تولید می شود.
  • صفحه پانل ها از ورق روغنی ST12 با ضخامت 1 میلی متر تولید می شود.
  • تمامی صفحات دارای پانچ جهت گردش هوا می باشند.
  • شاسی سقف از قوطی پروفیل در ابعاد (mm20×mm20) با ضخامت 2 میلیم تر می باشد.
  • شاسی کف از  قوطی پروفیل (mm40×mm60) با ضخامت 2 میلی متر تولید می گردد.
  • چرخ ها از جنس چدن نشکن سخت تراش خورده مجهز به 2 بلبرینگ 6004zz می باشند.
  • و …

تمامی قطعات بدین شرح از بهترین متریال تولید و پس از راه اندازی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. در نوع قفسه بایگانی ثابت ام دی اف این محصول نیز، سیستم به همین روش با همین مشخصات تولید می گردد و پس از تولید، نمای آن با یک لایه چوب ام دی اف که طرح و رنگ آن طبق سلیقه مشتری انتخاب می شود، پوشش داده می شود. این طرح می تواند کاملا مطابق با نوع چیدمان و رنگ فضای داخلی محیط شما انتخاب شود. کاملا به شما بستگی دارد که چه طرح و رنگی را انتخاب می کنید.

 

قفسه اداری ثابت ام دی اف یکی از وسایلی است که به سختی می توان آن را در محیط کار از دست داد. این قفسه می تواند پر از کتاب، پوشه، صحافی اسناد باشد و یا برای یک عملکرد ساده نمایش مورد استفاده قرار داده شود. درک اینکه کدام قفسه اداری را برای فضای کار خود انتخاب کنید می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد: اول از همه، مطمئناً در نظر گرفتن اندازه مفید اتاق است، در واقع خوب است اندازه گیری دیوارها را ارزیابی کنید، درک کنید که آیا این اندازه برای ذخیره سازی اسناد و مدارک شما کافی است یا خیر. بدین منظور لازم است طول، عرض و ارتفاع محیط خود را به درستی اندازه بگیرید و تمامی عناصر موجود در اتاق را در نظر بگیرید؛ سپس از کارشناسان ما بخواهید تا میزان ظرفیتی را که آن فضا برای شما ایجاد می کند به صورت رایگان برآورد کنند تا از قفسه ها حداکثر استفاده را ببرید. یکی دیگر از عواملی که تاثیر مهمی در انتخاب نوع سیستم بایگانی دارد سبکی است که برای مبلمان اداری خود تحمیل کرده ایم و نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم. مانند همان نمونه بالا که به ما نشان می دهد از سیستم قفسه ثابت فلزی استفاده کنیم و یا ام دی اف؟! کدام یک مناسب دکوراسیون داخلی مجموعه ما می باشد؟!

ممکن است نیازهای زیادی وجود داشته باشد که منجر به انتخاب یک قفسه مناسب برای تجهیز دفتر شما شود. مهم‌ترین عملکرد قفسه های اداری، نگهداری است، در واقع برای ما پر کردن قفسه‌ ها با پوشه‌ ها و ضبط‌کننده‌ ها، یا ظروف دستی که اسناد را مخفی می‌کنند بسیار مفید است. این قفسه ها می توانند دارای درب و قفل باشند و یا بالعکس به صورت باز مورد استفاده قرار گیرند.

اما علاوه بر یک عملکرد صرفاً محدود، یکی دیگر از عملکرد های قفسه بایگانی ثابت این است که به طور فزاینده ای برای نمایش عناصر مفید برای تقسیم اتاق ها و جداسازی ایستگاه های کاری استفاده می شود. به همین دلیل است که استفاده از این قفسه ها در محیط هایی مانند اتاق های بایگانی که در آن امکان استفاده از تمام ارتفاع دیوارها وجود دارد، و یا در مناطق عبوری مانند راهروها یا در فضاهای باز که می توانند خدمات ارائه دهند، عالی خواهند بود. به عنوان عناصر پارتیشن بندی کامل امکان تجهیز اشیاء با قابلیت تطبیق با فضای موجود، قفسه های اداری مدولار را به راه حلی عالی برای فضاهای کاری مدرن تبدیل می کند. نیاز به انطباق با فضای اطراف باعث شده است که طراحان بیش از پیش به سمت راه حل های منعطف و مدولار حرکت کنند که به خوبی با محیط هایی مانند کار مشترک و فضاهای باز مطابقت دارند. این از ویژگی های منحصر به فرد سیستم قفسه بندی ثابت می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کلاسیک یا مدرن: کدام قفسه بندی اداری را انتخاب کنیم؟

در حالی که هنگام تجهیز دفتر کار راحتی و عملکرد همیشه حرف اول را می زند، زیبایی شناسی نیز مهم است. در واقع، هر لوازم جانبی مبلمان نیز باید در ایجاد ظاهری مناسب به یک فضای کار کمک کند. برای رفاه درونی و تعادل روانی، مهم است که بخشی از یک محیط زیبا را در دفتر کار و همچنین در خانه احساس کنید. به همین دلیل است که هرگز نباید معیارهای زیبایی شناختی را نادیده گرفت. اول از همه برای کسانی که بیشتر وقت خود را در محیط کار می گذرانند و دوم برای کسانی که به آن مراجعه می کنند همچون جلسات با تامین کنندگان، مشتریان، مصاحبه های شغلی و … ضروری است که بر روحیه کسانی که از خارج آمده اند تأثیر خوبی بگذاریم، که هرگز احساس نا امنی و ناخوشایندی از مراجعه به یک محیط اداری نداشته باشند.

علاوه بر آن استفاده درست از رنگ و طرح در دکوراسیون داخلی یک فضای اداری سبب می شود تا ارباب رجوع روحیه بهتری داشته باشد و برای کار های اداری خود که زمان بر است صبر و حوصله به خرج دهد. تصور کنید اداره ای را که از نظر ظاهری بسیار شلخته و بی نظم است و ارباب رجوع های زیادی به آن مراجعه می کند. قطعا چنین محیطی هم برای کارفرما و هم برای ارباب رجوع بسیار بسیار نامطلوب و ناخوشایند است. کمترین هزینه ای که میتوان برای طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط اداری انجام داد، استفاده از لوازم اداری و مبلمان مدرن و همچنین رعایت نظم و انضباط می باشد.

نیازی نیست دفتر به گونه ای مبلمان شود که گویی تحریریه دفتر روزنامه است؛ اتفاقا بالعکس می تواند ساده و مینیمال باشد. مهم این است که هماهنگ، آراسته و مرتب باشد. برای مثال یک قفسه اداری به سبک مدرن مطمئناً ساده و کاربردی است و به هر جزئیات کوچکی بسیار توجه دارد. از طرف دیگر، یک قفسه اداری کلاسیک از جنس چوب ظریف، یک فضای کاری اصیل و شیک را نشان می دهد: ظریف، کاربردی و راحت. این دکور حال و هوایی جدی و ظریف به محیط می بخشد. اما همه قفسه‌ های دفتر کارکرد عملی ندارند درست همانند آن هایی که در دفاتر اجرایی یا مناطق نمایندگی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال اتاق‌های پذیرایی یا جلسات، کارکردی صرفاً زیبایی‌شناختی دارند و  قفسه ها در این موارد باید به ویژه از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند، زیرا به یک مکمل طراحی تبدیل می شوند که برای قرار دادن اشیایی که در آنجا قرار دارند با عملکردی که در معرض دید قرار می گیرند، مکمل می شود. اشیایی که به شهرت برند شرکت کمک می کنند، درباره آن صحبت می کنند و آنچه شرکت انجام می دهد و به آن اعتقاد دارد. همگی می توانند در قفسه ای زیبا، مدرن و مینیمال قرار گیرند که سیستم قفسه بایگانی ثابت کاملا دارای این ویژگی ها می باشد.

قفسه‌ ی ثابت اداری، موضوعی برای تعمق و نمایش متنوع‌ ترین لوازم جانبی و بایگانی تمام اسناد و لوازم مورد نیاز و در دسترس، جزء جدایی‌ناپذیر اتاق اداری است و به همین دلیل، خوب است که به بهترین وجه با سبک مبلمان سازگار باشد. بسته به نیاز، می توان قفسه های اداری را از انواع چوب های طرح ام دی اف همچون ونگه، ماهگونی، زینگانا، راش، افرا و … انتخاب کرد: این طرح ها از پر فروش ترین طرح ها هستند که برای محیط های کلاسیک و مدرن مناسب هستند. همانطور که می دانید قفسه های ام دی اف ترکیبی از چوب و فلز می باشد که قفسه‌ هایی با طراحی صنعتی، با پایه‌ ها و لوله‌ های فلزی، میله‌ های اتصال و کابل‌ های فولادی با جلوه مینیمال می باشند. در مناطق ترانزیت و اتاق‌های بایگانی، اغلب ترجیح داده می‌شود که قفسه‌ های بایگانی ریلی فلزی را به دلیل استحکام و مقاومت در برابر بارهای زیاد انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”orange” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]با سپاس و تشکر ویژه از همراهی شما عزیزان

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره انواع سیستم بایگانی ثابت و ریلی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

جهان بایگان در آپارات[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همراهان گرامی، از تاریخ 14فروردین ماه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

0 روز 0 ساعت 0 دقیقه 0 ثانیه!