شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

هزینه نصب انواع قفسه‌بندی

هزینه نصب قفسه‌بندی در انبارهای صنعتی

یکی از مهم‌ترین عوامل در برآورد هزینه نصب قفسه‌بندی در انبارهای صنعتی، نوع سازه و میزان پیچیدگی‌های آن است. معمولاً قفسه‌ها از نظر راک، پیچ و مهره، مشبک یا ساده بودن و قفسه‌بندی پالت راک با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل روش نصب این سازه‌ها هم با یکدیگر تفاوت دارد. در این مقاله از جهان بایگان قصد داریم فاکتورهای مهم در هزینه نصب قفسه‌بندی انبارهای صنعتی را به شما توضیح دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

هزینه نصب قفسه در انبارها بر اساس نوع سازه

بعضی از قفسه‌ها به خاطر نوع طراحی فرایند نصب پیچیده‌ای داشته و به تعداد نصاب‌های بیشتری نیاز دارند. تمام این موارد به نوع سازه بستگی دارد. البته این نکته را فراموش نکنید که اگر قفسه شما دست دوم باشد، هزینه تعمیر و جوشکاری آن به مراتب سنگین‌تر خواهد بود.

هزینه نصب قفسه‌بندیهزینه نصب قفسه‌های ثابت و متحرک در انبار

قفسه‌های مورد استفاده در انبارها عموما به 2 دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. قفسه‌های متحرک روی زمین محکم نشده و به راحتی جابجا می‌شوند. این در حالی که قفسه‌های ثابت با پیچ و مهره روی زمین محکم شده و نصب آن‌ها کمی زمان بر می‌باشد.

هزینه قفسه‌های چند طبقه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم و اساسی در قفسه‌بندی انبارها تعداد طبقات و ارتفاع نهایی سازه است. در حالت کلی برای افزایش بهره‌وری سعی می شود قفسه‌ها را به صورت چند طبقه از کف تا سقف اجرا کنند. برخی از قفسه‌ها محدودیتی در تعداد طبقات نداشته و می‌توان آن‌ها را تا سقف اجرا کرد. البته برای نصب طبقات بالاتر به مهارت و دانش زیادی نیاز دارید.

در ادامه هزینه راه‌اندازی یک انبار به شما اطلاع رسانی می‌شود.

فاکتور اصلی قفسه بندیهزینه راه‌اندازی یک انبار صنعتی

در بعضی از پروژه‌های راه‌اندازی انبار لازم است علاوه بر چیدن قفسه‌ها و اتصال چند طبقه به یکدیگر، انبار صنعتی به طور کامل راه‌اندازی شود. در راه انداختن یک انبار باید علاوه بر نصب قفسه‌ها باید به ردیف بندی و نصب تابلوها هم دقت شود. البته بسیاری از نصاب‌ها این موارد را در نظر نگرفته و این هزینه‌ها را به طور جداگانه دریافت می‌کنند.

در راه‌اندازی یک انبار صنعتی هیچ چیز مهم‌تر از رعایت اصول ایمنی و استانداردهای لازم نیست. بدون در نظر گرفتن این موارد عملا نمی‌توانید هیچ فعالیتی انجام دهید. فریب نصب تبلیغات نصب ارزان را نخورید. متأسفانه خیلی از افراد به دلیل نداشتن مهارت کافی و آشنا نبودن با استانداردهای نصب قفسه خسارت‌های مالی و جانی زیادی به شما وارد می‌کنند.

جهان بایگان یکی از شرکت‌های تولید کننده انواع قفسه و فایل‌های ریلی است که تمام مراحل ساخت و نصب این قطعات را به طور کاملاً حرفه‌ای برای شما انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هرگونه مشاوره در زمینه طراحی و ساخت انواع قفسه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قفسه‌بندی انبارهای صنعتی

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها