شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

قفسه بایگانی ریلی بانک مسکن

اطلاعات پروژه:

قفسه بایگانی ریلی بانک مسکن در استان تهران، در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ توسط شرکت جهان بایگان در ۱ ردیف اجرا شد. این پروژه شامل ۹ بلوک متحرک ۲ متری و ۲ دستگاه درب و قفل مرکزی می باشد که طبق خواسته کارفرما، این طرح ب صورت اختصاصی پس از بازدید از محل پروژه، برای آن محل طراحی، تولید و اجرا شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید قفسه بایگانی ریلی بانک مسکن از نوع مکانیکال فلزی به رنگ سفید با قاب زنجیر آبی رنگ می باشد که برای آن مجموعه طراحی تولید و نصب گردیده است. از این نوع از قفسه ها میتوان جهت بایگانی و انبار وسایل و تجهیزات مختلف استفاده کرد. با توجه به شی یا  کالایی که قرار است بایگانی یا انبار شود و با درنظر گرفتن ابعاد، وزن، اندازه و … سیستم مورد نظر طراحی و در محل شما نصب می گردد.

درصورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل نمایید.

در ادامه به مشاهده تصاویری از این پروژه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

محل اجرا: بانک مسکن

تاریخ اجرا: ۱۳۹۴/۱۱/۰۴

متراژ: ۹ بلوک متحرک ۲ متری به همراه ۲ دستگاه درب و قفل مرکزی

موقعیت: استان تهران

نوع محصول: قفسه بایگانی ریلی

بانک مسکن:

در ۲۵ دیماه سال ۱۳۱۷ بانک رهنی با مشارکت وزارت دارایی وقت و بانک ملی ایران با سرمایه دویست میلیون ریال بعنوان بانکی تخصصی در امر مسکن و ساختمان تاسیس و از آغاز سال ۱۳۱۸ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. موضوع فعالیت بانک رهنی را‌ موضوعات بانکی مرتبط با امر مسکن تشکیل می داد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیر منقول با هدف خرید، ‌احداث، تکمیل، ‌تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت های ساختمانی بخش عمده فعالیت بانک را در بر می گرفت. بانک از همان بدو تاسیس اعطای وام های ساختمانی را مشروط به ارایه نقشه مصوبه شهرداری نمود و در هر فرصتی بوسیله مهندسین خود صاحبان ساختمان را در امور ساختمانی ارشاد می نمود و در نتیجه خانه هایی که با کمک مالی بانک رهنی ایران برپا می گردید خانه هایی محکم و مجهز بود. ‌

جهان بایگان در آپارات