شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران

نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران

قفسه ریلی مکانیکی با نگهداری اسناد در فضای محدود و بهینه، توانسته میزان بهره­وری از محیط را بالا ببرد و ظرفیت بایگانی را افزایش دهد. این سیستم‌ها باعث شده‌اند که راهروهای اضافی حذف شده و فضای مخصوص برای نگهداری اسناد ایجاد شود؛ همچنین در استفاده از این قفسه‌ ها احتیاجی به نیروی فیزیکی زیاد نخواهد بود. اما برای نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران باید به چه کسانی مراجعه کرد؟

مهم: نصب این سیستم‌ ها بیشتر در اداره‌ ها و مکان‌هایی که به بایگانی اسناد احتیاج دارند، انجام می ‌شود. با وجود این قفسه‌ ها امنیت افزایش یافته و به مکان کمتری برای نگهداری اسناد و مدارک مختلف، نیاز است. البته برای نصب و اجرای حرفه‌ای باید به دنبال افراد کارآزموده باشید‌.

ویژگی های نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران

در اینجا ویژگی های نصب قفسه ریلی مکانیکی را بررسی می‌کنیم که تک تک  آنها بسیار اهمیت دارند:

  • افزایش ظرفیت در قفسه ریلی مکانیکی با استفاده بهینه از فضا
  • وجود امنیت بالا به دلیل قفل شدن‌ کابین‌های قفسه ریلی مکانیکی
  • کاهش زمان رفت و آمدها
  • امنیت و حفاظت اسناد
  • ساختار فلزی قوی و محکم قفسه ریلی مکانیکی
  • تفکیک و جداسازی پرونده‌های مهم
  • دسترسی راحت و سه سوته به اسناد
  • تنظیم طبقات قفسه‌ها
  • استفاده در مکان‌های مختلف
  • نصب و جابجایی آسان
  • کدینگ پرونده‌ها و اطلاعات
  • سفارش سازی ابعاد طبقات
  • متداول ترین سیستم بایگانی
  • زیبایی محیط بایگانی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ جهت جابجایی آسان

حرکت قفسه ریلی مکانیکی چگونه است؟

زمانی که در ادارات فضای کاری کافی نباشد، نصب قفسه ریلی مکانیکی می ‌تواند بهترین گزینه باشد. با استفاده آن به راحتی می ‌توانید حتی در فضاهای کوچک بهترین بازدهی را داشته باشید. قفسه متحرک مکانیکی جایگزین مناسبی برای کمدها و قفسه‌ های دیواری خواهد بود، هم اینکه در هر مکانی که بخواهید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای نصب قفسه ریلی متحرک

اگر به نصب قفسه‌های فلزی ثابت دقت کرده باشید، برای نصب آنها مجبورید که با چکش زدن به جان کف بیفتید و برای انتقال دادن آنها باید آن را جدا کرده و سپس به محیط مورد نظر انتقال دهید. این کارها در محیط ‌های اداری و شلوغ بسیار طاقت فرسا است اما با نصب قفسه ریلی فلزی مکانیکال این امکان را دارید تا قفسه‌ها را در هر مکانی که می‌خواهید انتقال دهید، چرا که این قفسه ‌ها با وجود متحرک بودن، نیازی به نصب در کف ندارند.

کاربرد‌های قفسه ریلی مکانیکی

قفسه ریلی همانطور که تا اینجا متوجه شدید یک سیستم بایگانی با طراحی انعطاف پذیر بوده که به راحتی می ‌توانید از یک مکان به مکان دیگر انتقال دهید. این قفسه ‌های ریلی به صرفه‌ ترین تجهیزات خانگی و اداری هستند، چرا که به شماها کمک می‌کنند تا در فضای اتاق یا‌ مکان‌ های اداری صرفه جویی داشته باشید و از کل فضا به خوبی استفاده کنید. اگر دائماً از فضای محدود محیط، ناراضی هستید، با این سیستم‌ ها می‌توانید بهترین استفاده را از محیط کوچک خود داشته باشید.

نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران

قفسه‌های ریلی مکانیکی در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

این قفسه‌های کاربردی می‌توانند برای اکثر کسب و کارها، سازمان‌ها، ادارت، موزه‌ ها، انبارها، کتابخانه‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند‌. به خصوص که در اداره ها  به بایگانی اسناد در فضای دسترس نیاز است‌. با استفاده از این قفسه‌ ها می‌توان ظرفیت ذخیره‌ سازی را افزایش داد و همچنین تمام دغدغه ‌های نگهداری اسناد در کلیه کسب و کارها را برطرف نمود.

مزایا نصب قفسه ریلی مکانیکی

نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران، مزایای بسیار مهمی دارد که در ادامه آورده شده است:

  1. افزایش نظم در بایگانی: با استفاده از این قفسه‌ ها نظم و ترتیب دهی به مدارک به راحتی انجام می شود. شما به سادگی می ‌توانید به اسناد دسترسی داشته باشید و  وقت خود را برای پیدا کردن مدارک مختلف، تلف نکنید.
  2. قابلیت تنظیم ذخیره سازی و نگهداری: سیستم قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک، قابلیت تنظیم کردن برای نیازهای انبار شخصی را فراهم می‌کند.
  3. افزایش راندمان فضا: استفاده از قفسه بایگانی ریلی، فضای بیشتری را برای کارهای دیگر در محل کار یا اتاق شخصی فراهم می‌کند و در مقایسه با قفسه ‌های دیواری یا قفسه‌ های اداری، فضای کمتری را اشغال می‌کند. شما با استفاده از این ابزارها به راحتی می‌ توانید ظرفیت فضا را افزایش دهید و دیگر نیازی به استفاده از قفسه‌های زیاد ندارید.
  4. افزایش امنیت ذخیره سازی با استفاده از قفسه ‌های ریلی می‌توانید امنیت نگهداری اسناد سازمان را بالا ببرید، این سیستم ‌ها با وجود ویژگی‌ های ایمنی یا رمزگذاری از راه دور خیال شما را از امنیت مدارک بالا می‌ برد. افرادی که به سیستم دسترسی دارند، می‌ توانند از محتوای داخل سیستم استفاده کنند.

سخن پایانی

برای اجرا و نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران باید به دنبال افراد حرفه‌ای و خبره‌ای باشید که با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، این قفسه ‌ها را نصب می‌کنند. شما می ‌توانید برای پیدا کردن این افراد با کارشناسان ما در ارتباط باشید، آنها شما را با نصاب ‌های کاربلدی آشنا می‌کنند که برای اجرای پروژه‌ به آنها نیاز دارید. در ادامه میتوانید

آیا قفسه های ریلی زنگ می زند؟ را مطالعه کنید.

سوالات متداول نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران

  1. آیا هزینه نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران مقرون به صرفه است؟
    افراد سودجو در هر بازاری پیدا می‌ شوند و باید حواستان باشد که سرتان کلاه نرود.  با اعتماد به مجموعه ما از قیمت های نجومی ها در امان خواهید بود و با هزینه‌ ای مناسب این قفسه‌ ها را نصب کنید.
  2. از قفسه ریلی مکانیکی در چه مکان‌های استفاده می شود؟
    این قفسه ‌ها در ادارات، منازل، موزه ‌ها، بیمارستان‌ ها، کتابخانه ‌ها و هر مکان دیگری که نیاز به بایگانی مدارک داشته باشد، کاربدر دارند.
  3. برای اطلاعات بیشتر درباره نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟
    اگر سوال یا ابهامی درباره نصب قفسه ریلی مکانیکی در تهران دارید، کافیست که با شماره‌ های موجود در سایت تماس حاصل کنید.
به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها