شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

کاربرد پیچ ام دی اف در قفسه‌ ریلی

در این مقاله از جهان بایگان قصد داریم مهم‌ترین کاربرد پیچ ام دی اف در قفسه‌ ریلی را به شما معرفی کنیم. پیچ‌های ام دی اف یکی از محبوب‌ترین پیچ‌های موجود در بازار است که کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارند. مهم‌ترین کاربرد این ابزار مفید در تهیه و تولید قفسه‌های ریلی است که برای حمل و نقل کالاهای سنگین به کار می‌روند.

مهم‌ترین کاربردهای پیچ ام دی اف در قفسه‌های ریلی

قفسه‌های ریلی معمولاً از اجزای مختلفی مانند قاب، بازو، رابط‌های قاب، محافظ ستون و… تشکیل شدند. از طرفی این قفسه‌ها معمولاً طوسی رنگ با بازوها و اجزای نارنجی است که در انبارهای مواد و سردخانه‌ها استفاده می‌شوند.

کاربرد پیچ ام دی اف در قفسه‌ ریلیکاربردهای قفسه‌های ریلی در صنعت

قفسه‌های ریلی می‌توانند بین طبقات جابجا شوند. این محصولات کاربردی توانایی تحمل کالاهای سنگین در طبقات خود را دارند. به همین دلیل از آن‌ها در سردخانه‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از قفسه‌های ریلی می‌توانید به راحتی به طبقات بارگذاری دسترسی آسان داشته باشید. طبقات قفسه‌های ریلی می‌توانند با استفاده از پیچ‌های ام دی اف و مهره‌های ریلی به یکدیگر متصل شوند. طراحی و اجرای این طبقات به گونه‌ای انجام شده که چندین طبقه با ارتفاع مشخص روی هم قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند محصولات سنگین خود را داخل طبقات این قفسه‌ها قرار دهند.

وجود پیچ‌های ام دی اف در قفسه ریلی باعث می‌شود این محصولات علاوه بر محل بارگذاری پالتی در مسیرهای تردد لیفتراک هم استفاده شوند. این روش با توجه به آخرین متد روز دنیا یعنی LIFO پیاده‌سازی شده و شباهت زیادی به طراحی قفسه‌های متحرک دارد.

اجزای قفسه ریلیاجزای اصلی قفسه ریلی خود راهرو

قفسه‌های ریلی خود راهرو از یکسری قاب، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندی‌های پشت و بین قاب و… تشکیل شده است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

پیچ‌های ام دی اف یکی از ابزار آلات ضروری هستند که در اغلب صنایع استفاده می‌شوند. امروزه در طراحی و تولید قفسه‌های ریلی از پیچ‌های ام دی اف استفاده می‌شود که باعث می‌شود این محصولات کاربردی بسیار کارآمد و قدرتمندتر عمل کنند. در مقاله کاربرد پیچ ام دی اف در قفسه‌ ریلی از جهان بایگان سعی کردیم کاربردهای پیچ‌های ام دی اف در قفسه‌های ریلی را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای سفارش و خرید این محصول کاربردی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

در مقالات بعدی همراه شما هستیم.

قفسه ریلی

خرید قفسه زونکن چرخشی

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همراهان گرامی، از تاریخ 14فروردین ماه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

0 روز 0 ساعت 0 دقیقه 0 ثانیه!