شرکت جهان بایگان، برترین تولیدکننده تجهیزات بایگانی | تاریخ تاسیس: 1375/12/25 (27 سال سابقه)

بازدید ریاست بیمارستان ولی عصر (عج) فسا از روند نصب بایگانی ریلی برقی

بازدید ریاست بیمارستان ولی عصر (عج) فسا از روند نصب بایگانی ریلی برقی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، جناب آقای دکتر پاکدامن ریاست بیمارستان به همراه مترون(مدیر خدمات پرستاری) ، مدیر امور عمومی و مسئول تدارکات در خصوص نصب و راه اندازی بایگانی ریلی برقی توسط مهندسین شرکت جهان بایگان و روند جابجایی و چینش پرونده های موجود در واحد بایگانی و مدارک پزشکی آن بیمارستان، بازدید به عمل آوردند.

بزرگ ترین پروژه بایگانی ریلی برقی در کشور

پروژه ی بایگانی ریلی برقی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فسا با برخورداری از  21 بلوک 5 متری و نیز 8 بلوک 5 متری به عنوان بزرگ ترین پروژه ی بایگانی ریلی برقی در کشور توسط شرکت جهان بایگانی طراحی و اجراء  گردیده است. این سیستم قادر است تا 200 هزار پرونده پزشکی و اسناد بایگانی بیمارستان را در خود جای دهد. برخوردای از امکان جابجایی برقی این سیستم را قادر می سازد تا در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی لازم به انواع پرونده های بایگانی را برای اپراتور های این مجموعه فراهم سازد.

 

شرکت جهان بایگان به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده ی قفسه بایگانی ریلی برقی در ایران، این نوع از قفسه های بایگانی را به صورت کامل در درون مجموعه ی خود طراحی و اجراء می نماید. طراحی مدرن و منحصر به فرد در کنار بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در تولید قطعات مختلف این محصول، تولیدات شرکت جهان بایگان را متمایز از سایر شرکت ها می نماید. استفاده لوازم جانبی با کیفیت و طول عمر بالا در محصولات تولید شده از دیگر نکات تمایز تولیدات شرکت جهان بایگان می باشد.

بایگانی ریلی برقی

این شرکت علاوه بر طراحی و تولید محصولات خود، مرحله نصب و اجرای این محصولات را نیز توسط خبره ترین مهندسان حال حاضر در این زمینه انجام می دهد. اجرای دقیق محصول تولید شده در محل و آموزش نحوه ی کار و موارد مربوط به نگهداری قطعات از جمله موارد مهمی است که شرکت جهان بایگان در زمینه محصولات خود ارائه می نماید.

به این نوشته امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از

0 دیدگاه ثبت شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همراهان گرامی، از تاریخ 14فروردین ماه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

0 روز 0 ساعت 0 دقیقه 0 ثانیه!